0Košík je prázdný

Technická podpora pro systém VM Florian

Pracovník podpory společnosti MKhlas, s.r.o. se mohou po zvážení situace a pouze s Vaším souhlasem připojit na Váš počítač za účelem vyřešení problému. Aby se pracovník podpory mohl připojit na Váš počítač, je třeba, abyste si stáhli a spustili klientskou část programu RealVNC nebo TeamViewer.

 

RealVNC

Kliknutím na obrázek Vám možnost stáhnout aplikaci RealVNC. následně spusťte    
aplikaci a pracovník firmy Vám nadiktuje 9-místný kód, který napíšete do políčka
RealVNC a následně se vytvoří spojení.

 

TeamViewer

Pokud máte vlastní verzi softwaru TeamViewer (verze 11 a nižší), je třeba oznámit     

pracovníkovi "Vaše ID" a "Heslo". Následně se pracovník technické podpory připojí

na Váš počítač a provede úkony potřebné k identifikaci a odstranění problému. Po

ukončení zásahu se pracovník technické podpory odpojí od počítače. Zobrazí se

dialogové okno TeamViewer s hláškou The session with [ID číslo] is finished,

oznamující ukončení spojení ...

Vzdialená technická podpora