0Košík je prázdný

Technická podpora pro systém VM Florian

Pracovník technické podpory společnosti MKhlas, s.r.o. se může po zvážení situace a pouze s Vaším souhlasem připojit na Váš počítač za účelem vyřešení problému. Aby se pracovník technické podpory mohl připojit na Váš počítač, je třeba, abyste si stáhli a spustili klientskou část programu RealVNC nebo TeamViewer

RealVNC  

Program MKHlas RealVNC

Kliknutím na tlačítko Stáhnout RealVNC spustíte stahování aplikace RealVNC. Následně spusťte staženou aplikaci a pracovník firmy Vám nadiktuje 9-místný kód, který napíšete do políčka RealVNC a následně se vytvoří spojení.

Stáhnout RealVNC pro Windows

Stáhnout RealVNC pro Mac

TeamViewer

Program MKhlas TeamViewer

Pokud máte vlastní verzi softwaru TeamViewer (verze 11 a nižší), je třeba oznámit pracovníkovi Vaše ID a Heslo . Následně se pracovník technické podpory připojí na Váš počítač a provede úkony potřebné k identifikaci a odstranění problému. Po ukončení zásahu se pracovník technické podpory odpojí od počítače. Zobrazí se dialogové okno TeamViewer s hláškou The session with [ID číslo] is finished , oznamující ukončení spojení.

Stáhnout TeamViewer